Ödeme ve Teslimat Hakkında
Ödeme:
İnternet ortamında kredi kartı bilgilerini kullanmak
istemeyen alıcılara nakit, havale ile sipariş imkanları sunulmuştur. Havale ile
ödemede alıcı kendisine en uygun bankayı seçip havalesini yapabilir. Eğer EFT
yapılmışsa hesaba geçme tarihi dikkate alınacaktır. Havale ve/veya EFT yaparken
“Gönderen Bilgileri”nin Fatura Bilgileri ile aynı olması gereklidir.
Ürünün tesliminden sonra Alıcı'ya ait kredi kartının
Alıcı'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya
hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun
ürün bedelini Satıcı'ya ödememesi halinde, Alıcı'nın kendisine teslim edilmiş
ürünü 10 gün içinde Satıcı'ya göndermesi zorunludur. Bu tür durumlarda nakliye
giderleri Alıcı'ya aittir.
Alıcı kredi kartı ile ödeme yapmayı tercih etmiş ise ALICI,
ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından
ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve
temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve ALICI arasındaki “Kredi Kartı
Sözleşmesi” kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
Sevkiyat/Teslimat Prosedürü:
Sevkiyat: Sipariş onayının mail, internet üzerinden
alışveriş veya telefon aracılığıyla gönderilmesiyle birlikte, ürün/ürünler
satıcının anlaşmalı olduğu kargo Şirketine verilir.
Teslimat: Ürün/ürünler satıcının anlaşmalı
olduğu kargo ile alıcının adresine, kurulum hizmeti satın alınmadığı taktirde
iç daire önüne kadar teslim edilecektir. Ürün eğer stoklarda ise teslimat
süresi kısalabilir. Stokta olup olmadığını merak ettiğiniz ürünlerde tedarik
süresi için satıcınızla görüşünüz.
Kargo şirketi ile gönderilen ürünler iç daire kapısına
teslim edilir. Yüksek katlarda evin içine kadar taşınmamasından dolayı firmamız
sorumlu değildir. Alıcı herhangi bir hak iddia edemez.
Ürünler, Kargo şirketlerinin adres teslimatı yapmadığı
bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir.
Kargo Şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı
bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı
sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde sarkma
olabilir. Bu sarkmalardan dolayı alıcı satıcıya herhangi bir sorumluluk
yükleyemez. Ürün, Alıcı'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim
edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki
yanlışlık ve/veya Alıcının yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden
satıcı sorumlu değildir. Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler müşteriye
ulaşmadıysa teslimat problemleri müşteri hizmetlerine [email protected] e-mail
adresinden veya 0538 259 66 09 nolu telefonumuz aracılığıyla derhal
bildirilmelidir.
Zarar görmüş paket durumunda; Zarar görmüş paketler teslim
alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer Kargo
Şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada
açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine
bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı alıcıda vardır. Paket Alıcı
tarafından teslim alındıktan sonra Kargo Şirketinin görevini tam olarak yaptığı
kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın
Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda satıcı Müşteri Hizmetlerine
bildirilmelidir.
www.eylus.com.tr üzerindeki sipariş veren her üye, bu
bilgileri okumuş ve kabul etmiş sayılır.
İlginiz ve anlayışınız için teşekkür
ederiz.